ZASADY ANONIMOWEGO ZGŁASZANIA ZDARZEŃ NIEPOŻĄDANYCH*
-
Personel, pacjent oraz jego rodzina i opiekunowie mogą anonimowo zgłaszać zdarzenia niepożądane.
-
Zgłoszenie następuje poprzez wypełnienie Formularza anonimowego zgłoszenia zdarzenia niepożądanego, który dostępny jest poniżej.
-
Formularz anonimowego zgłoszenia zdarzenia niepożądanego należy wydrukować, wypełnić i przekazać do Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
-
Przekazanie Formularza może nastąpić poprzez:
- zeskanowanie i wysłanie na adres mailowy: zdarzenianiepozadane@uck.katowice.pl
- dostarczenie do Sekretariatu Dyrekcji w zaklejonej kopercie z dopiskiem „zgłoszenie zdarzenia niepożądanego”,
- wysłanie pocztą na adres:Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Ceglana 35 40-514 Katowice (z dopiskiem „zgłoszenie zdarzenia niepożądanego”).
*zasady określone w standardzie BP1 „Polityka Bezpieczeństwa Pacjenta” (wyd.1), obowiązującym od 22.09.2025




