przejdź do treści
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. Prof. K. Gibińskiego

Anonimowe zgłoszenie zdarzenia niepożądanego

ZASADY ANONIMOWEGO ZGŁASZANIA ZDARZEŃ NIEPOŻĄDANYCH*

 

  1. Personel, pacjent oraz jego rodzina i opiekunowie mogą anonimowo zgłaszać zdarzenia niepożądane.

  2. Zgłoszenie następuje poprzez wypełnienie Formularza anonimowego zgłoszenia zdarzenia niepożądanego, który dostępny jest poniżej.

  3. Formularz anonimowego zgłoszenia zdarzenia niepożądanego należy wydrukować, wypełnić i przekazać do Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.

  4. Przekazanie Formularza może nastąpić poprzez:

- zeskanowanie i wysłanie na adres mailowy: zdarzenianiepozadane@uck.katowice.pl

- dostarczenie do Sekretariatu Dyrekcji w zaklejonej kopercie z dopiskiem „zgłoszenie zdarzenia niepożądanego”,

- wysłanie pocztą na adres:Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Ceglana 35 40-514 Katowice (z dopiskiem „zgłoszenie zdarzenia niepożądanego”).

 

*zasady określone w standardzie BP1 „Polityka Bezpieczeństwa Pacjenta” (wyd.1), obowiązującym od 22.09.2025